En inblick i livet

Nu har jag bott hemma ett tag.
Tanken om att jag skulle vara långledig gick kanske inte hela vägen, dock så kom det upp någonting passande för min situation just nu.
Från och med nästa vecka kommer jag jobba heltid på Ica här i Mullhyttan, den tjänsten kommer jag ha fram tills april. Det passar mig bra just nu eftersom jag då kan vara hemma i Örebro för att umgås med de nära och kära jag har här, spara pengar och även hinna känna efter vad jag vill.
Som jag känner idag så kommer jag bo och plugga i Göteborg nästa år, men man vet ju aldrig vad som händer. Dock är jag så taggad på att "göra något vettigt med livet" och även bo i Göteborg.
Älskar Göteborg.
Sen september, då jag åkte hem från Smögen, har jag jobbat lite på Ica och även gått charkutbildning.
Umgåtts massa med mina fina här hemma, varit nere i Båstad hos min kärlek och just nu har/är jag varit några dagar i Göteborg.
Mår verkligen bra med andra ord♥
 
 
 
Publicerat i Livet