Örebronx

Jag flyttade hem till Örebro i söndags, älskade Alexander gick upp tidigt, hjälpte mig att packa, körde mig till tågstationen och följde mig till tåget. Pli på den killen, nej skämt åsido, han är verkligen den underbaraste pojkvännen. Eller så kan det grunda i att han vet min panik över tågstationer... Hur som helst, jag saknar honom.
 
Här hemma har jag förutom att bara myst med familjen, träffat några kompisar, shoppat (kommer hamna i lyxfällan) och LÄS DETTA jag har börjat träna ("igen"). 
Även här hemma började jag med att klättra på väggarna och detta resulterade i att jag har jobbat de två senaste dagarna på mitt tidigare jobb ICA.
Var nästan exakt ett år sedan jag slutade på ICA för att flytta till Sälen, känns som ett annat liv.
TB till förra halloween då man pallade bära en "går ej att andas i" låångklänning på krogen eftersom man var Prom Queen. Gjorde seriöst allt själv, i år orkar jag inte ens åka och köpa en hatt alt. peruk...
 
Publicerat i Livet