Att frukta kärlek, är att frukta livet.

Nu är beslutet taget.
Jag avslutar denna kurs nästa fredag, och i samband med det kommer jag ta ett steg tillbaka från studierna.
Känner mig helt enkelt inte redo för att tillägna universitetsstudierna all min tid. Jag vill inte gå in halvhjärtat, därför väljer jag att ta studierna någongång i framtiden när jag väljer att påbörja dem för att jag vill och inte för att jag känner att man ska.
Främsta anledningen till att jag ens kommit "såhär långt" med plugget grundar i att jag inte ville vara den som gav upp, men jag ger inte upp och detta tog ett tag för mig att inse + några visa ord från nära och kära.
Jag kommer istället åka hem i en månad och umgås med mina UNDERBARA vänner, kände när jag var hemma denna helg hur otroligt mycket jag saknat dem och då lyckades jag inte ens träffa hälften av dem.
Så hejdå Göteborg (snart) och hej Örebro för en stund ♥
Saknar min fina Lollo alldeles för mycket...
 
Publicerat i Livet