Från min egen säng i mitt egna rum

Underbart!
Det är så underbart att vara hemma, del av mig tog tid att inse detta, men nu efter några dagar hemma känner hela jag hur fantastiskt bra hemma är. Jag älskar mina vänner och min familj mer än ord kan beskriva. Min fina Louise, hur har jag klarat mig utan henne. Hur ska jag klara av att lämna henne igen är väl frågan också... Men det är sådär med bästa vänner, hur länge man än är ifrån varandra så är det alltid detsamma när man ses igen.
Likaså med familjen man vet att de står där med ett leende på läpparna och med öppna armar, glada för att man är hemma och lika glada för att man varit borta och gjort det man vill.
Jag är så grymt taggad till Smögen, oj vilken säsong det ska bli!
Välkomnar verkligen sommaren till Sverige, efter en säsong i de allt för kalla delarna av Sverige.
Tur att vi värmde upp det med kärlek.
 
 
Publicerat i Livet