En sån där dag som inte bör finnas

Igår firade jag Halloween med några av mina underbara tjejer på Strömpis, träffade även så många saknade personer!!♥♥ Idag har jag varit med lollo på jobbet en stund och snackat skit samt druckit enorma mängder kaffe haha. Kommer sakna henne så att jag går sönder när jag flyttar till Sälen... Tacka fan för att man kan ringa.
Dock har jag under hela dagen haft en konstig känsla i kroppen, är liksom orolig/klump i magen/virrig... Otroligt jobbigt är det iallafall, känner mig även helt nedstämd och ledsen över ingenting som jag kan komma på? Vill mest stänga in mig i ett mörkt rum och lyssna på musik. 
Kanske börjar jag förstå att jag faktiskt ska flytta, inte långt bort, men fortfarande så kommer jag inte bo med min familj och ha 20 minuter med bilen till mina finaste vänner. 
Jag längtar något otroligt mycket och tycker det ska bli så kul, men kommer sakna alla så hemskt mycket.
 
Publicerat i Livet