Lite ompyssling i vardagen

Borde få pris för att jag är så duktig.
Stannade hemma ikväll och hade världens mega plugg kväll med Julia och Louise, kom faktiskt väldigt långt med mitt gymnasiearbete!! vilket kanske är bra eftersom det ska in typ imorgon känns det som haha.
Nu sitter jag i soffan framför real housewives of något, alla gråter och jag funderar på om jag bör göra detsamma eller om jag ska skratta för hur patetiskt detta program är. 
Imorgon har jag och Louise planerat in en trip till MB för att sedan göra drinkar, äta frukt och ha lite trevlig förpärla här innan strömpan.
Finaste Ellen och mina naglar, fixade hos Anna och Ida! Behövdes verkligen då jag tog bort mina akrylnaglar igår...
Livets jävla sushi plus redbull och 3 liter kaffe krävdes för att klara av denna pluggkväll!
 
Publicerat i Livet