Cubus jeans colletion

Idag stod Julle m.m modell för Cubus nya jeans colletion, så himla snygg, jag och Lollo shoppade lite jeans och jag även en jeansskjorta faktiskt. Lite goodiebags delade ut, innehöll faktiskt ett riktigt snyggt typ läppglans/läppstift som satt dödligt bra(!!) och då menar jag verkligen dödligt, mina läppar ramlade av när jag skulle ta bort det, perfekt för discohångel haha, nej men färgen var ovan men lite fulsnygg sådär som man vill vara ibland.
Ikväll myser jag runt i min mjukisdress med familjen och dö ångest helt ärligt, jag ska jobba tidigt imorgon och kände alltså för att ta och vara hemma ikväll eftersom resterande delar av gänget skulle på krogen...
Nu är kl 21.12 och det har runnit ut på roliga saker att hitta på, så nu ska jag lägga mig i soffan, slå på en film och käka choklad. 
Plockade fram mitt andra objektiv och insåg vilken idiot jag är som inte använder detta mer.......
 
Publicerat i Livet