We drew a map to a better place

Jag kan ju vara världens sämsta på att uppdatera min blogg denna sommar, men har inte så mycket mer att dela med mig av än det faktum att jag jobbar i genomsnitt 5-6 dagar i veckan. Men det är väl tur det eftersom jag inte har en aning vad jag ska göra efter den 31 augusti då mitt jobb tar slut. Au pair? Norge? Resa? Skaffa jobb här hemma? Backpacka?
ÅNGEST DELUX men samtidigt så skönt att faktiskt kunna ha möjligheten till att göra precis vad jag vill.
Lyckan när jag och lollo båda var lediga en soligtorsdag, denna fick spenderas i Lannagruvan med lite saknat folk ifrån gymnasiet ♥
En kväll var vi hemma hos Ellen och Amanda, det bjöds på god mat och räkfrossa
Har även klämt in några få utgångar med Lolloo
Dansade till Lasse Stefanz och Linda Bengtzing med mina äldstavänner på Gropafesten
 
 
Publicerat i Livet