En av oss kommer dö ung

Skriker och drar mig i håret, nej okej. Kanske inte riktigt så dramatiskt är det inne i mitt rum just nu men det här med att deklarera förstår jag mig inte på. Typiskt av mig att vara ute i sista sekunden också.
Imorgon blir det att åka över till mamma och söka stöd där, då jag och pappa är lika hetlevrade och lätt irriterade när det kommer till saker man inte förstår på en sekund.
   Dagen har jag spenderat på stan med Amanda och Louise, hon lämnar även mig(!?!) tidigare än planerat. Igår var hon på intervju för att jobba på Grönan i sommar och om en vecka flyttar hon till Sthlm. Helt sjukt, men blir så glad för hennes skull. Hade gärna hänkat och fått spenderat hela sommaren på samma arbete som mina bästa vänner, då Julia ska köra en sommar till där.
 
Publicerat i Livet