20 år och rödvinskärring

Idag lämnades tonåren, även jag lyckades kamma hem 20år. Som 14åring trodde jag väl aldrig att jag skulle lyckas få bli 18år minst sagt 20år. Krogen och handla på systemet var någonting för vuxna människor. Så? Hur vuxen skulle jag säga att jag blivit... Ja, jag dricker iallafall rödvin och gillar konstiga ostar, har läst en bok denna helg och äger min egna bil, har ett sparkonto (som inte är från föräldrarna) och har fler intressen än bara killar och fest. Lite vuxen kanske jag skulle säga att jag blivit, men långt ifrån så vuxen som jag tyckte att 20åringar var när jag var mindre. Fotograferar numera även mer barn än mig själv, vilket också är en förbättring från mina photoshoots som top bloggerskan man tycktes vara där runt 14-16år.
Lite bilder från kalaset i lördags.
Publicerat i Livet