When i see you again

1 vecka, om endast en vecka åker jag hem till Örebro.
Stannar där i en ca en månad och sen drar jag vidare till Smögen.
Blir tårögd av lycka samt sorg när jag känner hur nära det är tills jag ska åka hem. Ska bli obeskrivligt skönt att lämna Sälen, då man varit i denna bubbla i 6 månader nu. Behöver annat.
Men vissa personer, oj vad jag kommer sakna att ha dem i min vardag.
Min älskade rumskompis Bambi, min bästa kollega Jenny som livar upp varje dag och hennes Pata, alla underbara personer man bor och jobbar med, Fina Alexander som får mitt hjärta att slå några extra slag och all personal runt om på fjället.
Usch kan knappt skriva om det utan att börja gråta.
Men samtidigt saknar jag mina tjejer hemma något enormt, mina föräldrar och syskon.
Jag gillar inte att sakna.
Men hur jag än vrider och vänder på det, saknar jag någon.
 
Publicerat i Livet