Under årets gång //oktober till december//

Oktober:
-Blev totalt beroende av Snapchat.
-Spenderade väldigt mycket tid på krogen.
-Jag började försöka planera min framtid efter studenten.
-Var placerad för att visa min skola på gymnasiemässan, för allra sista gången.
-Vi bokade Avicii!!!
-FESTADE GALET HELA HALLOWEEN.
 
November:
-Marthina fyllde arton, vi firade henne storslaget. Men resterande månaden tog jag det faktiskt väldigt lugnt. Var väl lite ärrad ifrån 4 dagars på halloween.
-Skolan tog upp VÄLDIGT mycket tid, och på helgerna började jag spendera många av timmarna med min fina Malin.
-Jag beställde även min balklänning!!
 
December:
-Jag festade med Hoffmaestro, Ken Ring, Lasse Stefanz, Anton Ewald samt Drängarna. Kändes som en hyffsat väl summering av min fest månad.
-Det kom väldigt mycket snö och jag åkte pulka, drack choklad och mös med mina nära. (Känns väldigt bra i nuläget)
-Jag blev dock totalt förkrossad denna månad, mitt hjärta sjönk till botten. Det känns fortfarande som ett öppet jävla varigt sår, men med dagarna känns det som folk slutar strö salt i det, så chansen finns att det någon dag kan få chansen till att börja läka.
"Men frågan är hur går man vidare när otrohet tar en ny vändning, när ens långa relation med ens bästa kompis totalt känns som den spricker efter att någon av parterna valt sex över relationen."
-Jag firade min artonde julafton, sorgsen p.g.a. brist av snö men inte i kärlek ifrån vänner och familj.
 
 
Publicerat i Livet