Say something

Precis som häften av vår befolkning har jag varit och är delvis fortfarande sjuk. Idag bestämde jag mig för att trycka i mig vitaminer, värktabletter och massa andra kurer jag övertalar mig själv ska hjälpa mig ur denna dödliga förkylning. Nog talat om det tråkiga i mitt liv, imorgon gör jag mig redo för Avicii!!!!! och Stockholms uteliv!!! För på fredag draaaar vi, galet! fucka ur! Fucking king assååå! 
Beställde denna motherfuckern igår, ska bara skickas in ifrån Italien, landa på något kontor och komma fram till mig om flera veckor men ah okej :-))) kan väl vänta :-)))))

Har även shoppat till jag droppat på lovet, trots all shopping i Barca??  dock massa basic saker samt denna älskade mjukisdress♥
Har även inhandlat en hel del nya hårprodukter för ett tag sen som verkligen fått mitt hår att bli mer välvårdat! TAACK
Publicerat i Livet