Under årets gång //juni till september//

Juni: 
-Mitt sista sommarlov hade sin start, tillsammans med världens bästa klass gjorde vi det till en dag väl värd att minnas. KLASSFEST
-Jag jobbade galet mycket denna månad!
-Midsommar kom till skott, det firades i Sköllersta. Nakenbad på natten avslutade en galen natt.
-Han som jag i januari lät komma mig nära inpå fysiskt, började nu komma mig nära inpå psykiskt. "Någonstans på vägen till idag blev jag vad jag själv skulle beskriva som känslokall gentemot mig själv. Jag har snubblat och fallit för jag vet att jag vill älska, jag vill någon gång känna sådär som en av mina närmaste gör varje gång hon träffar sin käraste. Jag vill att mitt hjärta någongång ska bulta sådär hysteriskt som hennes gjorde när hon förenades efter en tid ifrån sin kärlek. "
-Månaden var även fylld med grillkvällar, spontana road trips samt vänskap.
 
 
 
Juli:
-Jag fick körtelfeber, har aldrig i hela mitt liv varit med om någonting så otroligt påfrestande och jobbigt. Var sängliggandes i 2 veckor och blev straxt innan Rhodos frisk.
-Jag föll, hårt och snabbt, för han som tog en del av min uppmärksamhet redan i 7an.
-En väntan kom till sitt slut, jag packade min väska och drog på livets resa till Rhodos med en stor del av tjejgänget. En resa som aldrig förr.
 
 
Augusti:
-Julia fyllde arton
-Jag fyllde arton, sammanfattat kan man säga att vi rockade krogen denna månad och fram till typ nu haha...
-Jag hade världens bästa artonårs förfest, så mycket kärlek.
-Jag sjöng på mitt kusinbarnsdop.
-Jag blev nog delvis lite förälskad här, någonstans mitt upp i allt, och var redo att ge kärleken en chans igen.
-Mitt tredje år på thoren startades även.
 
 
September:
-Jag bodde i stan i två veckor, insåg att jag inte klarade mig speciellt bra ensam. "Kärlek verkar vara någonting farligt som ingen vill involvera sig i och närhet är trots det någonting som alla söker."
-Jag gav upp hoppet om kärlek, helt totalt. Blev delvis förkrossad, men insåg hur mycket jag vuxit som en person efter det som skedde."Jag satt där och väntade på tårarna, väntade på att de där tårarna som hållit sig borta nu skulle falla från min kind. Men de där tårarna, som för två år sen var min vardag föll inte. Jag kände självklart att det gjorde ont, men någonstans på vägen till idag skapade jag en styrka jag aldrig förr burit på."
-Jag festade vidare som den partypinglan jag är och tog vara på all den tid mina vänner ville ge.
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
Publicerat i Livet