Not really sure how to feel about it

Jaha så var min nykterist helg över. I fredags stannade jag hemma med mamma och hade det ritkigt mysigt trots allt. I lördags var vi ute hela dagen i det fina vädret och vid 6 åkte jag in till partyjulle. Vi åt grillat, choklad, djungelvrål samt drack mängder av cola. DETTA tackar jag väl för, shit va jag älskar grillat och fint väder. Senare på kvällen åkte jag för att träffa upp några vänner på en hemmafest, nej jag vill gå på krogen alla dagar i veckan. Runt halv 3 satt bar jag iväg min lilla norabo till taxin, hon skakade som ett löv trots tre jackor, en tjocktröja och en halsduk. Var väldigt glad över min nykterhet vid det tillfället, vaknade även upp tidigt på söndagen (men fick inte röra mig ur sängen på säkerligen 4 timmar) och var överlycklig över det faktum att jag tagit vara på hela helgen och gjort mer än endast festat. Nu ska jag plugga och få ordning på mina studier igen.
Min fina norabo i nyktrare tillstånd
Publicerat i Livet